Černý rybíz vs. zelené kiwi

  Pokud váháš, zda si dát nakyslé Céčko plné černého rybízu nebo Kwéčko s vitamíny nadupaným kiwi, třeba ti pomůže naše srovnání. Kiwi Kiwi je ideální prevencí proti infekcím a posiluje imunitu, zlepšuje soustředění. Podle některých studií kiwi pomáhá při krvácení dásní a při paradentóze. Díky obsahu hořčíku pomáhá tělu zvládat stresové situace. Vysoký obsah antioxidantů v kiwi chrání naše buňky před poškozením, a hned 2 výjimečné antioxidanty (lutein a zeaxantin), které kiwi obsahuje, mají blahodárné účinky pro naše oči. Obsah vitamínu C v kiwi: 80 – 150 mg/100 g   Černý rybíz Údajně 40 bobulek černého rybízu pokryje doporučenou denní dávku vitamínu C. (My jich na půllitrové Céčko používáme +/- 80!) Černý rybíz je vzácný i pro svůj velký obsah rutinu (vitamin P), který je výjimečný v tom, že posiluje stěny cév a do svého jídelníčku by jej měli zařadit všichni, kteří trpí na metličky či křečové žíly. Konzumace černého rybízu prospívá i našim vlasům a kůži díky vitamínům řady B (niacinu a kyseliny pantothenové). „Béčko“ se hodí také pro zvládání nadměrné psychické a fyzické zátěže a stresu. Obsah vitamínu C v černém rybízu: 150 – 230 mg / 100 g Suma sumárum – oba drinky jsou perfektní na zvládání předvánočních stresů. Navíc posílí imunitu a pomohou v boji s nachlazením.   * Obsah vitamínu C ve zralých plodech záleží na mnoha faktorech. Např. jak teplé bylo léto nebo jakým způsobem jsou poldy uchovávány aj.

Mohlo by se Vám líbit
Zobrazit košík

Košík

Cena celkem:
0 Kč
  Do košíku